تکیه بر توان داخلی و اندیشه جوانان مومن راهکار غلبه بر مشکلات کشور است
کد خبر: 3847159
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

تکیه بر توان داخلی و اندیشه جوانان مومن راهکار غلبه بر مشکلات کشور است

گروه اجتماعی- امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تکیه بر توان داخلی و نیروی فکر و اندیشه جوانان مومن راهکار غلبه بر مشکلات کنونی کشور است.

تکیه بر توان داخلی و اندیشه جوانان مومن راهکار غلبه بر مشکلات کشور استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، ظهر امروز، ۱۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر، اظهار کرد: با تکیه بر ظرفیت داخلی کشور و استفاده از فکر و اندیشه جوانان مومن و انقلابی می‌توان بر همه کاستی‌ها غلبه کرد.
وی افزود: ملت مقاوم ایران تحت ولایت مقام معظم رهبری تا آخرین نفس در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایستادگی خواهند کرد.
امام جمعه مشگین‌شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیرو در ایجاد نظم و امنیت پایدار تقدیر کرد.
باوقار بیان کرد: تقدیم هزاران شهید وجانباز نشانه ولایت‌مداری وعشق و علاقه عوامل خدوم نیروی انتظامی به انقلاب اسلامی است.
امام جمعه مشگین‌شهر با تبیین فلسفه قیام عاشورا گفت: تحریم آب به عنوان یکی از ضروریات زندگی و از همه مهمتر تحریف هویت اهل بیت(ع) از حوادث تلخ واقعه عاشورا بود.
وی با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با سرلوحه قرار دادن شعار «هیهات من‌الذله» در مقابل یزید زمان خود ایستادگی کردند خواستار الگوگیری مسئولان و مردم از قیام سیدالشهدا(ع) شد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha