لزوم پرداخت هزینه ویزای ایران و عراق از سوی زائران پاکستانی و افغانستانی
کد خبر: 3847222
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

لزوم پرداخت هزینه ویزای ایران و عراق از سوی زائران پاکستانی و افغانستانی

گروه بین‌الملل ــ زائران پاکستانی و افغانستانی که از ایران برای رفتن به مراسم پیاده‌روی اربعین در عراق استفاده می‌کنند، باید هزینه ویزای ورود به دو کشور را پرداخت کنند.

لزوم پرداخت هزینه ویزا توسط زائران پاکستانی و افغانستانی اربعین/ آمادهبه گزارش ایکنا؛ زائران پاکستانی و افغانستانی همانند سال‌های گذشته از ایران برای رفتن به عراق استفاده و از دو مرز میرجاوه و دوغارون برای ورود به ایران اقدام می‌کنند.

در همین راستا و به منظور آموزش زائران از مبدأ، برنامه‌های مختلفی برای این افراد از سوی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به اقامت دو روزه این افراد در ایران به منظور زیارت حرم امام رضا(ع) و همچنین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برگزاری برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد.

آموزش زائران از مبدأ فقط مختص زائران ایرانی نیست و برای زائران خارجی که از ایران به عنوان کشور واسط برای حضور در پیاده‌روی اربعین استفاده می‌کنند نیز اجرا می‌شود.

پرداخت هزینه ویزا برای زائران ایرانی از سوی دولت عراق طی ایام برگزاری پیاده‌روی اربعین لغو شده است؛ این در حالی است که زائران افغانستانی و پاکستانی امسال نیز همانند سال‌های گذشته باید هزینه ویزای ورود به ایران و عراق را پرداخت کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۲
0
0
حمیدرضا ترقی معاون حزب مؤتلفه گفت: هدف دشمن از تظاهرات عراق ممانعت از راهپیمایی اربعین می‌باشد.

آقای ترقی،
ما حق نداریم در کشورهای دیگر راهپیمایی راه بیندازیم راهپیمایی سال 66 در مکه را آیینه عبرت نمایید که باعث کشته شدن 405 انسان بیگناه شدیم.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
captcha