آتش‌سوزی در مسجد حضرت رسول(ص) اهواز خسارت جزئی داشت
کد خبر: 3847228
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

آتش‌سوزی در مسجد حضرت رسول(ص) اهواز خسارت جزئی داشت

گروه اجتماعی ــ مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اهواز با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در مسجد حضرت رسول(ص) منطقه زیتون کارمندی اهواز، گفت: در این حادثه طبقه سوم مسجد که نیمه ساخت بود، دچار آتش‌سوزی شد؛ اما خوشبختانه به بخش‌های دیگر مسجد سرایت نکرده است.

آتش‌سوزی در مسجد حضرت رسول(ص) اهواز خسارت جزئی داشت

بهمن زکوی، مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به خبر آتش‌سوزی مسجد حضرت رسول(ص) که عصر روز گذشته، 12 مهر در منطقه زیتون کارمندی، اتفاق افتااد، گفت: در این حادثه طبقه سوم مسجد فضایی بود که آن را برای حسینیه آماده می‌کردند و نیمه ساخته بود. آتش‌سوزی در این طبقه اتفاق افتاده و خوشبختانه به بخش‌های دیگر مسجد سرایت نکرده است.

وی گفت: بحمدالله این حادثه خسارت جانی نداشت و خسارت مالی نیز جزئی بوده است.

زکوی اظهار کرد: گزارش آتش‌نشانی در بررسی علت‌ این حادثه 72 ساعت دیگر آماده می‌شود.

میکائیل شهرستانی نیز از مسئولان مسجد رسول(ص) زیتون کارمندی هم به خبرنگار ایکنا، گفت: ساعت 16 روز گذشته این حادثه در طبقه سوم مسجد که نیمه ساخت بود و به عنوان انبار بخشی از وسایل مسجد مانند فرش در آنجا نگهداری می‌شد، اتفاق افتاد. در اثر این حادثه نمای داخلی مسجد در طبقه سوم، سقف و دیوارها تخریب شد. در حال حاضر منتظر گزارش آتش‌نشانی هستیم که 72 ساعت بعد از حادثه آماده می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha