مروری بر فعالیت‌های مؤسسه قرآنی هفت آسمان در تابستان گذشته
کد خبر: 3847243
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

مروری بر فعالیت‌های مؤسسه قرآنی هفت آسمان در تابستان گذشته

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی هفت آسمان در سه ماه تابستان فعالیت‌های متنوع و متعددی را ویژه گروه‌های مختلف سنی داشته است که در ادامه از نظر می‌گذرد.

فعالیت مؤسسه قرآنی هفت آسمان

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی هفت آسمانه همانند دیگر مراکز قرآنی ـ مردمی فعالیت‌های متنوعی را در گروه‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان همزمان با فصل اوقات فراغت آنها برگزار کرد.

بیست و هفتمین همایش طرح جامع قرآنی صفای دل ویژه اعضا در شهریورماه در حسینیه شهدای بسیج شهر اصفهان برگزار شد. این همایش با تلاوت مسعود نیکدستی، قاری بین‌المللی کشورمان، اجرای طرح منبر قرآنی با سخنرانی سید ناصر رضوی، اجرای گروه سرود «آوای مهرطاها» و گزارشی از فرآیند فعالیت مؤسسه توسط مدیریت همراه بود که در پایان هدیه سفر قم و جمکران به صورت رایگان و کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس و کربلای معلی ویژه منظمین طرح‌های قرآنی مؤسسه اعطا شد که از مهم‌ترین برنامه‌های این سه ماه مؤسسه بود.

برگزاری همایش ویژه اعضای شهرستان‌ها با حضور ۳۰۰ عضو در سالن شهروند شهرنجف‌آباد اصفهان، ثبت‌نام اعضای جدید ترم پاییز برای طرح جامع قرآنی صفای دل که به صورت غیرحضوری برای بانوان و آقایان در بخش‌هایی، چون دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره شنیداری تفسیر تسنیم و دوره مطالعاتی گزیده تفسیر نمونه و اجرای برنامه قصه‌های قرآنی از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در ایام تابستان بود.

همچنین اردوی قم و جمکران ویژه قرآن‌آموزان شرکت‌کننده منظم در طرح‌های تلاوت و ترجمه منطقه نجف آباد و غرب اصفهان و همچنین اعزام ۱۶۰ عضو طرح تلاوت و قصه‌های قرآنی همراه با خانواده به صورت رایگان در گروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

یادآور می‌شود، بانوان علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ با شماره ۰۹۱۳۳۶۶۱۱۲۷ و آقایان بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با شماره ۰۹۹۰۱۲۶۸۷۷۱ تماس بگیرند. همچنین این مؤسسه در استان اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، خیابان فجر ۳ بوستان ۳ پلاک ۹۱ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha