اثر جدید انستیتو علوم اسلامی هامبورگ رونمایی می‌شود
کد خبر: 3847257
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

اثر جدید انستیتو علوم اسلامی هامبورگ رونمایی می‌شود

گروه بین‌الملل ــ اثر جدید انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی هامبورگ به قلم مدیر علمی شعبه اتریش این مؤسسه با الهام از عرفان و ادب اسلامی در اتریش رونمایی می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی هامبورگ، جدیدترین اثر کاترین برزانتسکی، مدیر علمی انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی شعبه اتریش رونمایی خواهد شد.

این اثر با الهام از عرفان و ادب اسلامی به ویژه اشعار مولانا تألیف و تدوین شده است که «Langsamkeit der freien Menschen» نام دارد. اثر مذکور از سوی انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی هامبورگ منتشر شده است.

مراسم رونمایی از این اثر در 19 اکتبر و در محل انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی اتریش برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، انستيتوی علوم اسلامی آلمان مجوز فعاليت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی خود را در سال 1997 از دولت آلمان گرفت و در دو حوزه علوم انسانی و علوم اسلامی فعاليت خود را آغاز کرد. این مرکز در طول ساليان گذشته همکاری‌های مشترکی را با دانشگاه‌ها، مؤسسات، پژوهشگاه‌های اروپايی و کشورهای اسلامی داشته و بهترين شرايط را برای فراگيری مبنايی دانشجويان فراهم کرده است.

وظایف کلان این پژوهشگاه توسعه نظریه‌های اسلامی براساس مکتب اسلام، پاسخگویی به شبهات به وجود آمده، انجام پروژه‌های محض و راهبردی به منظور ساختن گفتمان صحیح فکری است.

انتهای پیام
captcha