رتبه عالی رشته حفظ کل مسابقات قرآن اوقاف به استان مرکزی رسید
کد خبر: 3847368
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

رتبه عالی رشته حفظ کل مسابقات قرآن اوقاف به استان مرکزی رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رتبه عالی رشته حفظ کل چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف اصفهان به استان مرکزی رسید.

رتبه عالی رشته حفظ کل مسابقات قرآن اوقاف به استان مرکزی رسید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله دوم چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آقایان در 2 بخش مقدماتی و فینال برگزار شده است. مسابقات بخش مقدماتی به میزبانی استان قم برگزار شد که به جز مهیار قاسمی در رشته ترتیل و ابوذر کرمی در رشته حفظ کل دیگر متسابقان از گوی رقابت و اعزام به مرحله فینال باز ماندند و تقریباً می‌توان گفت کاروان اعزامی استان به قم با دستی خالی بازگشت.

براساس این گزارش، مرحله فینال مسابقات امسال به میزبانی استان اصفهان بخش آقایان از ششم مهر ماه آغاز شده و روز پنجشنبه، 11 همین ماه به پایان رسید. استان مرکزی دو نماینده مهیار قاسمی در رشته قرائت ترتیل و ابوذر کرمی در رشته حفظ کل را به مسابقات اصفهان اعزام کرده بود که تنها ابوذر کرمی توانست رتبه عالی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

یادآور می‌شود که مسابقات در بخش بانوان نیز آغاز شده است که خانم‌ها نادره محمودی در رشته حفظ 10 جزء و محدثه مؤمنی در رشته قرائت ترتیل راهی اصفهان شدند. هانیه بقایی نیز در رشته حفظ 20 جزء طی دو روز آینده به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کند. خانم ها جفرسته در رشته حفظ کل و شیما احمدی در رشته قرائت تحقیق نیز طی روزهای آینده به استان اصفهان عزیمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha