کنگره ملی شهدای استان مرکزی با وحدت و همدلی همه دستگاه‌ها برگزار شد
کد خبر: 3847612
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

کنگره ملی شهدای استان مرکزی با وحدت و همدلی همه دستگاه‌ها برگزار شد

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اولین چیزی که شهدا به ما درس می‌دهند وحدت است و ما در روند برگزاری کنگره نهایت وحدت و همدلی را با کلیه مجموعه استان مرکزی از جمله ائمه جمعه و سایر دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی انجام دادیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز 14 مهرماه در اولین جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: خدا را شاکریم که توانستیم قدم اول را با کمک سایر دوستان برداریم.

وی افزود: با همه کاستی‌هایی که وجود داشت آن چیزی که اتفاق افتاد اگر از نگاه خودمان نباشد و از نگاه دیگران باشد کار بسیار خوب برگزار شده بود. کار بزرگ قطعا اشکالاتی در آن وجود دارد ولی کلیت کار و بیش از ۹۹ درصد کاری که در ذیل کنگره انجام شد مورد قبول واقع شد و امیدواریم در راستای رضایت امام، شهدا و مقام معظم رهبری هم نیز باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان افزود: خدا را شاکریم که مقام معظم رهبری از اقدامات انجام شده خوشحال شدند و تشکر کردند و این بهترین دستمزد و پاداشی بود که به امت حزب‌الله استان مرکزی و کلیه دست‌اندرکاران هدیه داده شد. در اینگونه جلسات که معمولا محضر مقام معظم رهبری شرفیاب می‌شوند به تعبیر مسئولین کشوری ایشان صراحت بیان را در خصوص کارهای انجام شده دارند ولی در دیدار با اعضای ستاد کنگره صراحت اقدامات خوب و رضایتمندی ایشان از عملکرد برایمان دلنشین بود.

سردار کریمی ادامه داد: اولین چیزی که شهدا به ما درس می‌دهند وحدت است و ما در روند برگزاری کنگره نهایت وحدت و همدلی را با کلیه مجموعه استان مرکزی از جمله ائمه جمعه و سایر دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی انجام دادیم. کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان مرکزی مرکز شهادت است کلام بسیار عمیق و مهمی است که باید بر روی آن کار انجام شود.

وی تصریح کرد: اردوهای هفت‌اقلیم وقتی برای مقام معظم رهبری تبیین شد برایشان بسیار جذاب و دلنشین بود و از این کار ارزشمند بسیار خوشحال شدند. بیانات مقام معظم رهبری مسیر را برای ما روشن کرده است و امروز رسالتمان این است که کار را با قوت ادامه دهیم. اولین کار مهمی که باید در این ایام انجام دهیم این است که از هر اجلاسیه و کمیته باید نقاط مثبت و ضعف‌ها را در بیاوریم.

این مقام مسئول یادآور شد: پیشنهاد می‌شود یک فراخوان عمومی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات کلیه مردم از اقشار مختلف داده شود و در کنار این فراخوان و تجزیه و تحلیل‌ها باید نقاط ضعف را شناسایی کنیم. تهیه ۶۲۰ جهیزیه برای نیازمندان اقدامی مثبت در جهت لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان بود چراکه دقیقا یک روز پس از بیانات ایشان در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه این اتفاق مبارک رقم خورد و باعث شد فضای جامعه را به کلی عوض کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: اینجا نتیجه می‌گیریم که برخی از اوقات انسان‌ها تنها ابزار تحقق وعده‌های خداوند هستند و خدا را شاکریم که عنایات خداوند همواره پشتیبان ستاد کنگره و برنامه‌های ذیل آن بوده است که ما این عنایات را به وضوح در روند کار مشاهده کردیم. سخنرانان خوبی در اجلاسیه‌ها شرکت کردند که به خوبی توانستند نقش اقشار مختلف را در آن اجلاسیه به طور تخصصی تبیین کنند. عنایات خداوند متعال، امام و شهدا همه دست در دست یکدیگر دادند تا توانستیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم و در اولین فرصت تجلیل از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری کنگره انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha