پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» دار فانی را وداع گفت
کد خبر: 3847655
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» دار فانی را وداع گفت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاد پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» صبح امروز 14 مهرماه در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.

پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» دار فانی را وداع گفت

به گزارش ایکنا؛ دقایقی پیش خبر درگذشت استاد پیشکسوت قرآنی کشور و مشهد مقدس «کاظم محمدزاده» منتشر شد.

وی در سال 1334 متولد شد. از 9 سالگی در جلسات قرآن حضور يافت و كم‌كم به جلسات تخصصی‌تر راه پیدا کرد و پس از پيروزی انقلاب اسلامی نیز در مسابقات گوناگون شركت كرد و در اين راه از تشويق‌ و همکاری‌های مسئول دارالتحفيظ و مسئول حسينيه خياط‌های مشهد بهره برد.

چهار بار نفر اول مسابقات سراسری قرآن كريم سازمان اوقاف(سال‌های1357 تا 1364)، نفر اول مسابقات بين‌المللی ليبی سال 1358، نفر دوم مسابقات بين‌المللی مالزی سال 1364، نفر اول مسابقات بين‌المللی ايران سال 1365 از جمله رتبه‌های این استاد پیشکسوت قرآنی بود.

اداره جلسه قرآن شب‌های چهارشنبه حسينيه خياط‌های مشهد، عضو شورای قرآن آستان قدس رضوی، عضو شورای قرآن صدا و سيمای خراسان رضوی ازجمله فعالیت‌های وی بود. همچنین، سفر به كشورهای ليبی، مالزی، ايتاليا، چين، ژاپن، آلمان، اتريش، آفريقای جنوبی و... در کارنامه این استاد پیشکسوت قرآنی کشور قرار دارد.

هاشم روغنی، قاری بین‌المللی و از دوستان مرحوم محمدزاده ضمن اعلام خبر درگذشت این پیشکسوت قرآنی به خبرنگار ایکنا؛ گفت: مرحوم استاد محمدزاده یکی از افراد بسیار فعال بود و به کار گروهی و دورهمی‌های قرآنیان در رابطه با ترویج قرآن و پیش‌برد جلسات اهمیت می‌داد.

پیشکسوت قرآنی کشور با بیان اینکه آن مرحوم در زمینه برگزاری باشکوه جلسات قرآن، صاحب فکر و سبک خاصی بود، گفت: ایشان فردی مردم‌دار بود و بسیار به ارتباط با دوستان و آشنایان اهمیت می‌داد.
روغنی با اشاره به اینکه مرحوم استاد محمدزاده فردی قانع و دارای عزت نفس بالایی بود، بیان کرد: بسیاری از قراء خراسان به ویژه شهر مشهد مقدس در جلسات قرآنی ایشان حضور داشتند.

یادآور می‌شود، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدزاده از ساعت 9:30 روز دوشنبه، 15 مهرماه در جوار ملکوتی حضرت رضا(ع) در صحن آزادی و مراسم ترحیم آن مرحوم نیز طی روزهای 16 و 17 مهرماه از ساعت 19 تا 21 در حسینیه نصرت (کوی دکترا) برگزار می‌شود.
ایکنا درگذشت این استاد فقید قرآنی را به جامعه قرآنی کشورمان و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

 

انتهای پیام
captcha