اعزام ۶۰ پاکبان اراکی به مهران جهت خدمت به زائران
کد خبر: 3847732
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

اعزام ۶۰ پاکبان اراکی به مهران جهت خدمت به زائران

گروه اجتماعی ــ معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، ۶۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی مراسم پیاده روی اربعین به شهر مرزی مهران اعزام شده اند.

محمد عسگری، معاون خدمات شهری شهرداری اراک در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، ۶۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی مراسم پیاده روی اربعین به شهر مرزی مهران اعزام شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه پاکبانان از ۱۴ الی۳۰ مهرماه به مدت ۱۶ روز در مرز مهران به زائران حسینی(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: سه دستگاه پرس زباله، پنج دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خاور، دو دستگاه ماشین نجات به همراه ۴ نیروی عملیاتی آتش‌نشان، ۲ دستگاه اتوبوس، دو دستگاه خودرو حمل متوفی و ۱۰ نفر کادر اجرایی و راننده نیز به مرز مهران اعزام شده است.

عسگری با بیان اینکه پاکبانان قبل از حضور در مرز مهران برای زیارت به کربلا و نجف اعزام شده‌اند، اظهار کرد: نیروهای اعزامی شهرداری اراک با تلاشی مضاعف و به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) آماده هستند. حدود ۱۰۰ سطل سبک فلزی و ۲۰۰ کیلوگرم پلاستیک زباله، لباس کار، جارو و سایر تجهیزات نظافتی همچون دستکش و ماسک، نیز به مهران ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha