اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم‎آباد به مرز مهران
کد خبر: 3847907
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم‎آباد به مرز مهران

گروه اجتماعی ــ شهردار خرم‌آباد از اعزام ۵۰ اتوبوس به مرز مهران خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها با هدف تسهیل در تردد و سفر زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شدند.

اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم‎آباد به مرز مهرانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد شریفی‌مقدم، سرپرست شهرداری خرم‌آباد امروز، پانزدهم مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری همه‌جانبه شهرداری خرم‌آباد برای خدمت به زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی و بنا بر بررسی‌های انجام شده و نیازسنجی زائران، تصمیم گرفتیم ۵۰ دستگاه اتوبوس را به مرز مهران اعزام‌ کنیم.

وی با ذکر این مطلب که بنابر تمهیدات صورت گرفته و جهت ایمنی بیشتر زائران، ۴ دستگاه گشت ویژه نظارت، اتوبوس‌های اعزامی را همراهی کرده و همچنین نیروهای پلیس راهور تا مبادی خروجی استان آنان را مشایعت خواهند کرد.

شریفی‌مقدم با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت و سلامت زائران، ادامه داد: علاوه‌بر استفاده از رانندگان خوب و مجرب، جهت استراحت و رفع خستگی رانندگان که می‌تواند منشأ خطراتی باشد، مکان‌هایی در شهرستان مقصد در نظر گرفته شده است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اهمیت آئین باشکوه اربعین حسینی، گفت: با توجه به شرایط حساس بین‌المللی کشور و نظام اسلامی، لزوم کمک به این حرکت عظیم مذهبی بیش‌از پیش احساس می‌شود و در این راستا اقشار مختلف جامعه باید هر آنچه در توان دارند، برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین امسال به‌کار گیرند.

وی به دیگر اقدامات شهرداری خرم‌آباد در این راستا اشاره کرد و گفت: شهرداری خرم‌آباد امسال علاوه‌بر اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدامات دیگری را جهت خدمت به زائران اربعین انجام داد که از آن جمله می‌توان به کمک‌های این دستگاه به موکب‌های سطح شهر به‌ویژه در بحث داربست‌ها و بنرهای تبلیغاتی و هچنین اعطای مجوزهای لازم برای برپایی و راه‌اندازی مواکب بدون طی مراحل زمانبر بوروکراسی اداری اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha