آغاز ثبت‌نام ترم پاییزه طرح ملی تلاوت در بندرعباس
کد خبر: 3847932
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

آغاز ثبت‌نام ترم پاییزه طرح ملی تلاوت در بندرعباس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی هرمزگان گفت: ثبت‌نام ترم پائیزه طرح ملی تلاوت هم‌زمان با ایام دهه آخر صفر و اربعین حسینی آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام‌ترم پائیزه طرح ملی تلاوت در بندرعباسناصر جعفرزاده، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه ثبت‌نام‌ترم پائیزه طرح ملی تلاوت هم‌زمان با ایام دهه آخر صفر و اربعین حسینی آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح ویژه کشف و استعدادیابی پسران ۸ تا ۱۴ سال در زمینه تلاوت قرآن بوده که در طول سال به‌صورت ترمی برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: دراین دوره‌ها قرآن‌آموزان زیر نظر اساتید مجرب استانی و کشوری آموزش‌های لازم در زمینه اصول و فنون قرائت قرآن در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن، بهداشت حنجره و ... را می‌گذرانند.

جعفرزاده ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های قرآن علاوه بر دروس تخصصی می‌توانند در برنامه‌های جنبی که شامل اردو‌های تفریحی، ورزشی، اجرای برنامه تلاوت قرآن در محفل قرآنی است، شرکت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کلاس‌های سبک زندگی قرآنی از دیگر برنامه‌های مؤسسه است، گفت: قرآن و آموزه‌های آن اگر به‌درستی تدوین، تدریس و تبیین شود همه ابعاد زندگی را در مسیر خواست و رضا‌ی الهی قرار داده و همه شئونات و امورات زندگی رنگ خدایی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha