آیتالله فیاض در پاسخ به این پرسش که آیا ماه صفر از ماه های منحوس است و آیا لازم است برای دفع شر آن نماز و دعای خاصی بخوانیم، بیان کرد: چنین چیزی در روایات اهل بیت (ع) ذکر نشده است و صدقه دادن و خواندن خداوند بزرگ در تمامی ایام سال امری پسندیده است. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از شفقنا، آیت الله العظمی فیاض به پرسشی درباره ماه صفر پاسخ گفته است.