کاهش نزاع‌های فردی و جمعی با افزایش تاب‌‌آوری
کد خبر: 3848495
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

کاهش نزاع‌های فردی و جمعی با افزایش تاب‌‌آوری

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به توقف روند خودکشی در استان کرمانشاه گفت: با افزایش تاب‌آوری توانستیم نزاع‌های فردی و جمعی را کاهش دهیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز، 16 مهرماه در همایش شوراها و دهیاران روستاهای استان کرمانشاه با اشاره به کاهش نرخ طلاق در استان و توقف روند خودکشی در استان کرمانشاه اظهار کرد: با افزایش تاب‌آوری مردم توانستیم نزاع‌های فردی و جمعی را کاهش دهیم.
وی درادامه به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: در این جنگ مردم متحمل خساراتی خواهند شد و ممکن است با کمبودهایی مواجه شوند اما آنچنان که از سنگلاخ‌های سخت در جنگ تحمیلی گذشتیم امروز نیز با همدلی از آن گذر می‌کنیم.
الهی‌تبار به انتخابات اسفندماه نیز اشاره و اظهار کرد: انتخابات نماد حضور و مقاومت مردم ایران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دوم اسفندماه به دشمنان نشان خواهیثم داد که بازهم در محاسبات خود اشتباه کرده‌اند.
وی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی استفاده کنیم.
الهی‌تبار با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که انتخابات مجلس صحنه تبدیل شعارها به شعور باشد افزود: در مناطق روستایی و عشایری با شناخت خوب از کاندیداها امیدواریم شاهد انتخابی خوب باشیم.

انتهای پیام
captcha