آماده‌باش پلیس برای تردد امن زائران اربعین در جاده‌های کرمانشاه
کد خبر: 3848728
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

آماده‌باش پلیس برای تردد امن زائران اربعین در جاده‌های کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از تمام ظرفیت‌های پلیس برای خدمت‌رسانی در تردد امن زائران اربعین در جاده‌های کرمانشاه استفاده می‌کنیم.

محمد حیدری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به مسیرهای عبور زائران در ایام اربعین توسط پلیس و مراقبت و کنترل این مسیرها، بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های پلیس برای تردد امن زائران اربعین در جاده‌های کرمانشاه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به استقرار گشت‌های ثابت و سیار در مسیرهای تردد زائران اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای ایمنی جاده‌های کرمانشاه استفاده کرده‌ایم تا ایمنی سفر زائران اربعین مهیا شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: اربعین یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در طول ایام سال است و به این منظور هماهنگی لازم برای امنیت زائران انجام شده است.

حیدری افزود: 85 درصد از محورها در طول ایام اربعین در مسیر تردد زائران است و بدین منظور پیش‌بینی لازم در مرز خسروی نیز انجام شده است.

وی گفت: نیروی پلیس راه برای کنترل راه‌ها و حفاظت از سلامت تردد زوار در آمادگی کامل است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: می‌طلبد تا رانندگان با پرهیز از عجله و شتاب و رعایت صبر و حوصله و توجه به هشدارهای پلیس سفری امن را برای خود تضمین کنند.

انتهای پیام
captcha