جاذبه‌های گردشگری لرستان به زائران اربعین معرفی شود
کد خبر: 3848766
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

جاذبه‌های گردشگری لرستان به زائران اربعین معرفی شود

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به حجم بالای تردد زوار اربعین حسینی در لرستان، ادامه داد: ایام منتهی‌ به اربعین ظرفیت و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان است.

ماجدی رضا ماجدی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تردد حجم عظیمی از زوار اربعین از مسیرهای لرستان، اظهار کرد: استان لرستان از استان‌های کاملاً شیعه کشور است که باید اوج مهمان‌نوازی و ارادت خود را به زوار امام حسین(ع) نشان دهد.

وی با ذکر این مطلب که شهرداری خرم آباد تسهیلات لازم را از طریق ارائه خدمات شهری و همکاری به‌موقع به زوار امام حسین(ع) انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که زائران اربعین حسینی در زمان حضور در استان لرستان به‌عنوان استان ارادتمند به سرور و سالار شهیدان رضایت داشته باشند.

ماجدی با اشاره به این‌که صدها هزار نفر زائر از طریق استان لرستان راهی عتبات عالیات می‌شوند، ادامه داد: باید از این فرصت برای معرفی استان استفاده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با ذکر این مطلب که باید برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای انجام تبلیغات در زمینه معرفی جاذبه‌های استان ازجمله تهیه بروشور، نصب بیلبورد و برپایی موكب در ایام اربعین حسینی انجام شود، خاطرنشان کرد: شهرداری برای معرفی بهتر ظرفیت‌‌ها، توانمندی‌ها، علما و مفاخر از هیچ کوششی فروگذار نکرده است

وی با اشاره به این‌که باید تلاش شود از فرصت تاریخی اربعین نهایت استفاده در زمینه معرفی جاذبه‌های استان به مردم سایر نقاط كشور برده شود، خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که هر زائر یک سفیر برای معرفی استان لرستان باشد.

ماجدی به آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری لرستان اشاره کرد و افزود: آماده همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری لرستان برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان هستیم.

انتهای پیام
captcha