اجرای برنامه‌های دومین روز کاروان نور اربعین در حرم علوی +عکس
کد خبر: 3849491
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

اجرای برنامه‌های دومین روز کاروان نور اربعین در حرم علوی +عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی نور (قاریان اعزامی به مراسم اربعین حسینی) در دومین روز از سفر به کربلای معلی، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی را با همراهی مداحان عصمت و طهارت برگزار کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اتقان، کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، در دومین روز از آغاز فعالیت خود در کشور عراق، روز گذشته، 20 مهرماه در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن و تلاش برای پررنگ کردن نقش قرآن در قیام سیدالشهدا(ع) برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

از جمله مهمترین برنامه‌های روز گذشته، می‌توان به تلاوت اذان‌گاهی و اقامه نماز صبح بیستم مهر ماه در صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت امیر(ع) توسط سیدسعید رحیمی، از قاریان ممتاز استان گلستان اشاره کرد.

همچنین محفل انس با قرآن کریم با نوای حامد علیزاده، قاری برجسته کشورمان و اجرای گروه تواشیح محراب تهران در حرم علوی برپا شد.

تلاوت اذان‌گاهی مهدی غلامنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان درشبستان صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت علی(ع) و نیز اجرای اذان توسط یوسف صادقی‌پور، از قاریان قرآن و عضو گروه تواشیح انوارالهدی قم نیز از جمله دیگر فعالیت‌های کاروان نور اربعین در حرم امن علوی بود.

یادآور می‌شود، مهدی غلام‌نژاد، حبیب صداقت از تهران، قاسم مقدمی از خوزستان، حامد علیزاده و علی حصاری از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان از جمله قاریان حاضر در این کاروان هستند. همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی محراب از تهران و انوارالهدی از قم از گروه‌های همراه کاروان نور خواهند بود که به اجرای مراسم متنوع و ابتهال‌خوانی خواهند پرداخت.

علی علیزاده از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی و احسان سوختانلو خراسان رضوی، همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان به دعوت موکب‌ها در مراسم اربعین حضور دارند.

انتهای پیام
captcha