مردم سیستان‌وبلوچستان یک میلیارد تومان صدقه دادند
کد خبر: 3850594
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

مردم سیستان‌وبلوچستان یک میلیارد تومان صدقه دادند

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه از سطح استان جمع‌آوری شده است.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه از سطح استان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیک جمع‌آوری شده است، افزود: صد درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌ خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

عبادی اظهار کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند علاوه بر استفاده از صندوق صدقات، با شماره گیری کد #054*8877* نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha