تأکید بر ضرورت راه‌اندازی سیستم یکپارچه تأسیس مدارس قرآنی در الجزایر
کد خبر: 3851730
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

تأکید بر ضرورت راه‌اندازی سیستم یکپارچه تأسیس مدارس قرآنی در الجزایر

گروه بین‌الملل ــ شرکت‌کنندگان در چهارمین گردهمایی ملی آموزش قرآن در شهر «غرادیه» الجزایر بر ضرورت راه‌اندازی سیستم یکپارچه تأسیس مدارس قرآنی در این کشور تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری  assawt.net، شرکت‌کنندگان در این گردهمایی که دیروز، 29 مهرماه به کار خود پایان داد، سیستم یکپارچه تأسیس مدارس قرآنی در الجزایر با نظارت وزارت اوقاف و امور دینی این کشور را خواستار شدند.

در این گردهمایی همچنین، بر ضرورت ایجاد روش‌های خلاقانه و تأثیرگذار در منظومه آموزش قرآن با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های ارتباطی نوین تأکید شد و ایجاد انگیزه در میان معلمان قرآنی و فراهم آوردن ابزارهای آموزشی مورد نیاز از دیگر تأکیدات این گردهمایی بود.

شرکت‌کنندگان در این گردهمایی دو روزه، بر اهمیت تربیت و آموزش معلمان همسو با ارزش‌های اسلام میانه‌رو و متسامح تأکید کردند و خواهان روشمندی معین برای پیشبرد مدارس قرآنی شدند.

چهارمین گردهمایی ملی آموزش قرآن 28 و 29 مهرماه، به همت وزارت اوقاف و امور دینی الجزایر و با شعار «به سوی تدوین سیستم آموزش قرآن» در شهر «غرادیه» و با حضور شماری از علما، امامان جماعت و پژوهشگران دانشگاهی متخصص شریعت اسلامی، از استان‌های مختلف الجزایر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha