تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران بود
کد خبر: 3852040
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران و دنیا بود و چهره واقعی این رژیم را برای دوستان و دشمنان آشکار کرد.

تسخیر لانه جاسوسی شکست بت ابرقدرتی آمریکا در ایران بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، اول آبان‌ماه در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت چهلمین سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حرکت ظلم‌ستیزی ایران بود و به‌واسطه آن ظلم‌ستیزی ما شتاب بیشتری گرفت و با این کار‌، آمریکا مرکز اطلاعاتی و جاسوسی خود را در آسیا از دست داد.

وی یادآور شد: ۱۳ آبان روز بزرگ و حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن‌، سه حادثه بزرگ اتفاق افتاده که شامل تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه - کشتار دانش‌آموزان روبه‌روی دانشگاه تهران و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بود که حضرت امام خمینی از آن به‌عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

امام جمعه تبریز افزود: این روز تاریخی، امسال و در شرایط کنونی اهمیت مضاعفی یافته است و امیدواریم در 13 آبان امسال، خروش مردم انقلابی و دانش‌آموزان علیه استکبار جهانی تکرار شده و فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر استان آذربایجان شرقی و ایران بلند شود.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به توطئه‌های دشمنان و تحرکات آمریکا گفت: اگر امروز تهدیدات دشمنان به مرحله عمل نمی‌رسد به دلیل عدم توانایی آن‌ها در برابر اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: در سایه تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دشمن توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید محراب گفت: در آذربایجان به برکت وجود شهید قاضی طباطبایی شعله‌های انقلاب اسلامی شعله‌ور شد و حتی بیت ایشان مامن و پایگاه مردم بود.

وی ادامه داد: نقش شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب و هدایت مردم آذربایجان نقشی بی‌بدیل بود.

انتهای پیام
captcha