فعالیت دو هزار مرکز آموزش حفظ قرآن در اردن  
کد خبر: 3852088
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

فعالیت دو هزار مرکز آموزش حفظ قرآن در اردن  

گروه بین‌الملل ــ وزیر اوقاف، امور اسلامی و مقدسات اردن از فعالیت دو هزار مرکز آموزش حفظ قرآن در این کشور خبر داد.  

فعالیت دو هزار مرکز آموزش حفظ قرآن در اردن به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «menafn»، «عبدالناصر ابوالبصل»، وزیر اوقاف اردن، در مراسم تجلیل از «محمد نوح العنانزه»، یکی از حافظان کل قرآن، که دیروز، 30 مهرماه، در شهر «عجلون» واقع در شمال اردن برگزار شد، شرکت کرد.
 
وی ضمن تبریک به این حافظ قرآن و والدین و خانواده او، بر اهمیت وجود مراکز آموزش حفظ قرآن برای تربیت نسل‌های آینده تأکید کرد و ابراز کرد: هم‌اکنون بیش از دو هزار مرکز آموزش حفظ قرآن در کشور اردن فعالیت دارند.
 
«عبدالسلام نصیر»، مدیر اداره اوقاف عجلون، نیز در مورد برگزاری مراسم تجلیل از حافظان کلام وحی ابراز خشنودی کرد و گفت: حفظ قرآن کریم از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند به بشریت است.
 
در خلال این مراسم قرآن‌آموزان مرکز آموزش حفظ قرآن «سعد بن معاذ» نیز سرودهای دینی اجرا کردند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. همچنین، محمد العنانزه نیز صفحه آخر قرآن را به‌ع نوان ختم این کتاب آسمانی قرائت کرد.
 
در پایان این مراسم که با حضور شماری از حافظان قرآن و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، وزیر اوقاف اردن از 18 حافظ قرآن مرکز سعد بن معاذ و حامیان این مرکز نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha