نمایشگاه سبک زندگی حلال در اندونزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3852539
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

نمایشگاه سبک زندگی حلال در اندونزی برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل ــ دومین دوره نمایشگاه محصولات و خدمات حلال (Jakarta Halal Things) در جاکارتا، پایتخت اندونزی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از جاکارتا پست، در این نمایشگاه با شعار «حلال برای همه» مشاغل پرطرفدار حلال از جهانگردی، مواد غذایی و محصولات زیبایی گرفته تا خدمات مالی منطبق با شریعت محصولات خود را عرضه می‌کنند.

«دسی باچیر»، رئیس نمایشگاه محصولات حلال جاکارتا، گفت: امیدوار است که همه بتوانند سبک زندگی حلال را تجربه کنند. 

«تِمی سومارلین»، بنیانگذار این رویداد و مدیر عامل مجله آنلاین Scarf Media، که مد و سبک زندگی حلال را پوشش می‌دهد، بیان کرد: اکثر مسلمانان از سنین جوانی شیوه زندگی حلال را تجربه کرده‌اند. با این حال از سال 2010 و به لطف ظهور رسانه‌های اجتماعی، سبک زندگی حلال رواج بیشتری یافته است.

وی توضیح داد: در زمینه محصولات حلال اطلاعات بیشتری در اختیار مردم قرار گرفته و در جوامع اسلامی فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده است و در میان مشاغل سبک زندگی حلال، گردشگری یکی از محبوب‌ترین شغل‌ها در اندونزی به شمار می‌رود.
 
تمی با بیان اینکه تایوان اداره صدور گواهینامه حلال تأسیس کرده است، تصریح کرد: این روند نه تنها در اندونزی بلکه در سراسر جهان رو به گسترش است. علاوه بر تایوان، ژاپن نیز رستوران‌های حلال و اتاق مخصوص نماز خواندن را برای اسکان مسافران مسلمان معرفی کرده است.

بنیانگذار این جشنواره اظهار کرد: بازدیدکنندگان به گردشگری حلال به ویژه به بسته‌های سفر حلال به کره جنوبی، ژاپن یا اروپا علاقه زیادی نشان دادند.
 
این نمایشگاه قرار است در تاریخ 7 و 8 دسامبر (16 و 17 آذر) در مرکز خرید سنایان شهر جاکارتا برگزار شود.
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha