عرضه محصولات حلال در نمایشگاه آنلاین تایوان در مالزی
کد خبر: 3937089
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

عرضه محصولات حلال در نمایشگاه آنلاین تایوان در مالزی

نمایشگاه محصولات تایوان که قرار بود در مالزی برگزار شود، با عرضه محصولات حلال ساخت تایوان به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از The Sun Daily، این نمایشگاه به صورت مجازی و از سوی دفتر تجارت خارجی تایوان و شورای توسعه تجارت خارجی این کشور موسوم به تایترا (Taitra) از امروز، سوم آذر برگزار می‌شود و تا روز جمعه، 8 آذر ادامه خواهد داشت.

به گفته تایترا، این سازمان تاکنون سه نمایشگاه تایوان را در ویتنام، اندونزی و تایلند برگزار کرده است.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: می‌خواهیم از این فرصت استفاده و از خریداران مالزیایی دعوت كنیم تا در مراسم سالانه جایزه تعالی تایوان(جایزه‌ای که هر ساله از سوی وزارت امور اقتصادی تایوان به صنایع پیشرو  اهدا می‌شود) نیز شرکت كنند كه در اولین روز نمایشگاه به طور مستقیم پخش خواهد شد. راه‌اندازی خط تولید محصولات حلال تایوانی برای تأمین نیازهای بازار حلال مالزی انجام خواهد شد.

به گفته تایترا در این نمایشگاه، در هفت بخش اصلی 200 غرفه‌دار حضور خواهند داشت که عبارتند از غذای تایوان، سبک زندگی تایوان، مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی، ابزارها و فناوری سبز، صنعت 4.0(صنایع مرتبط با ابزار هوشمند) گردشگری و بخشی با هدف معرفی صنعت حلال تایوان. همچنین نوزده محصول حلال از جمله میان وعده‌های حلال، مواد اولیه و چاشنی‌ها در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

 نمایشگاه تایوان در مالزی با توجه به روابط نزدیک بین تایوان و مالزی، بزرگترین نمایشگاه تایوان در منطقه جنوب شرق آسیا خواهد بود.

مالزی هفتمین شریک تجاری تایوان در سال 2019 بود که 3.22 درصد از کل تجارت تایوان را تشکیل می‌داد. مالزی همچنین هشتمین صادر کننده به تایوان است که 2.86 درصد از سهم کل صادرات به تایوان را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، مالزی پنجمین واردکننده بزرگ از تایوان است که 3.65 درصد از کل واردات تایوان را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام
captcha