اعلام اسامی هیئت داوران جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3852916
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

اعلام اسامی هیئت داوران جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه مسابقات ــ بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که طی روزهای هفتم تا نهم آبان ماه در شهر همدان در جریان خواهد بود با حضور 13 داور کشوری و بین‌المللی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

حضور 13 داور کشوری و بین‌المللی در تیم داوری جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت بهداشت از بعدازظهر روز سه‌شنبه، هفتم آبان‌ماه در شهر همدان آغاز می‌شود و تا روز نهم این ماه ادامه دارد. در این دوره از مسابقات 13 داور جوان و پیشکسوت کشوری و بین‌المللی حضور دارند.

بر همین اساس در گروه آقایان محمد عباسی در بخش صوت، محسن یاراحمدی در بخش لحن، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، حسین اخوان‌اقدم در بخش تجوید و محمدمهدی بحرالعلوم نیز در بخش حفظ در تیم داوری حضور دارند.

در گروه بانوان نیز زینب محمدی در بخش صوت، مژگان گلزاری در بخش لحن، معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا و الهام ماندگارمهر در بخش حفظ به عنوان تیم داوری حضور دارند.

ریاست هیئت داوران این دوره از مسابقات بر عهده محمد خواجوی است. علی‌اکبر حنیفی ناظر داوری بخش آقایان و راضیه جمالی نیز ناظر بخش بانوان است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت بهداشت از روز هفتم تا نهم آبان ماه در شهر همدان برگزار می‌شود، رقابت‌های بخش‌های مختلف این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در ایام برگزاری مسابقات تنها شاهد برگزاری رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ حفظ کل قرآن و رقابت‌های تیمی خواهیم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha