برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3853446
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه مسابقات ــ کارگاه‌های تخصصی در حاشیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به همدان؛ در حاشیه برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگاه‌ها و کلاس‌های تخصصی ویژه متسابقان در نظر گرفته شده که امروز، 8 آبان، در حال برگزاری است.

این کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه افرادی است که به عنوان نفرات برگزیده بخش‌های مختلف در این جشنواره شرکت داشته‌اند.همچنین، کلاس‌های آموزشی نیز ویژه برگزیدگان بخش آوایی جشنواره بیست‌وچهارم برگزار می‌شود.

مسعود وادی‌پور، مسئول کمیته فنی بخش آوایی جشنواره بیست‌وچهارم، در این رابطه اظهار کرد: نفرات اول تا سوم رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء، ترتیل، اذان و دعاخوانی که مسابقات آنان در مهر سال جاری برگزار شده است، در این کلاس‌های تخصصی حضور خواهند داشت.

وادی‌پور بیان کرد: بهترین اساتید و داورانی که هم‌اکنون نیز در حال داوری رقابت‌های جشنواره هستند تدریس این کلاس‌های تخصصی را برعهده دارند تا نفرات برگزیده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با آمادگی هرچه بیشتر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان (آذر سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز) شرکت کنند.

یادآور می‌شود، بیست‌و‌چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای هفتم تا نهم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha