روز پایانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان/ رقابت در رشته حفظ کل
کد خبر: 3853583
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

روز پایانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان/ رقابت در رشته حفظ کل

گروه مسابقات ــ روز پايانی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (دانشگاه‌های علوم پزشکی) صبح امروز، نهم آبان‌ماه، با رقابت در رشته حفظ کل قرآن کریم همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به همدان؛ روز پایانی رقابت‌های بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (دانشگاه‌های علوم پزشکی) صبح امروز پنجشنبه، 9 آبان‌ماه، در همدان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان پیگیری می‌شود.
در روز سوم و پایانی جشنواره، رقابت در بخش آوایی و در رشته‌ حفظ کل قرآن کریم بخش آقایان برگزار می‌شود. همچنین، این رقابت‌ها همانند بخش‌های دیگر جشنواره در سه گروه اساتید(اعضای هیئت علمی)، دانشجویان و کارکنان پیگیری و دنبال می‌شود.
در رشته حفظ کل قرآن کریم آقایان و در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان تعداد 25 نفر(14 دانشجو، 8 کارمند و 3 استاد) از ساعت 9 تا 12 امروز، نهم آبان‌ماه در محل مسجد بوعلی دانشگاه علوم پزشکی همدان به رقابت می‌پردازند.
یادآور می‌شود، بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت طی روزهای هفتم تا نهم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha