تحقق بودجه‌های قرآنی سال 97 استان فارس
کد خبر: 3853860
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
نداف به ايكنا خبر داد:

تحقق بودجه‌های قرآنی سال 97 استان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تحقق بودجه‌های قرآنی این استان متعلق به سال 97 خبر داد و گفت: این مبلغ 172 میلیون تومان است كه بخش اول آن محقق شده و مابقی هم ابلاغ خواهد شد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه مبلغ 172 میلیون بودجه قرآنی متعلق به سال 97، سهم استان فارس است، گفت: بخشی از این مبلغ تحقق یافته است.
وی بیان کرد: تاكنون تحقق 45 میلیون تومان از این بودجه قطعی شده و منتظر پرداخت آن هستیم و برای 122 میلیون تومان نیز تفاهم‌نامه داریم كه توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق می‌شود.
نداف با بیان اینكه مابقی بودجه نیز زمانی كه گزارش كار بودجه‌های قبلی اعلام می‌شود، تحقق خواهد یافت، افزود: این كار به یاری خدا تا پایان امسال محقق می‌شود.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یادآور شد: این بودجه فقط متعلق به كمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی است و سهم كمیسیون‌های آموزش و پژوهش نیست.
وی گفت: بودجه‌های كمیسیون‌های آموزش عمومی كه به عهده آموزش و پرورش است و كمیسیون پژوهش كه به عهده حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ است نیز جداگانه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha