به گزارش ایکنا؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ادامه سلسله نشستهایی که با هدف آسیبشناسی مؤسسات قرآنی برگزار میکند، هفتمین نشست از سلسه نشستهای مدیریت مؤسسات فرهنگی و مراکز دینی را با موضوع چرایی بازاریابی دین و با هدف جذب مخاطبان مؤسسات قرآنی در روز دوشنبه، 13 آبانماه، برگزار میکند.
این نشست با حضور حامد رضایی، پژوهشگر دانشکده مدیریت و برنامهریزی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، مصباحالهدی باقریکنی، عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) و جمعی از اساتید و پژوهشگران این دو دانشگاه برگزار میشود.
بر همین اساس این نشست در تهرن، خیابان فاطمی بعد از سه راه حجاب، خیابان باباطاهر، کوچه فاطمی پلاک 70 برگزار میشود.
انتهای پیام