آغاز مرحله کشوری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور + عکس
کد خبر: 3854621
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

آغاز مرحله کشوری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور + عکس

گروه مسابقات ــ مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از صبح امروز در کرمان آغاز شده و رقابت‌ها در رشته‌های قرائت، حفظ و ... تا پایان همین روز به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه مرحله کشوری بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شامگاه روز گذشته، ۱۲ آبان‌ماه با ادای احترام به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) که توسط خادمان آن آستان مقدس به جمع دانشجویان آورده شده بود، برگزار شد.

آغاز مرحله کشوری رقابت قاریان و حافظان قرآن دانشگاه پیام نور + عکس
در بخشی از این مراسم امین رستمی، مدیر اجرایی این دوره از جشنواره به بیان توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری رقابت‌ها پرداخت و در ادامه بر برگزاری منظم مسابقات تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در سخنانی بر لزوم انس با قرآن تاکید کرد و تعظیم شعائر الهی، نزول برکات الهی و دفع شر از زندگی را از جمله برکات انس با قرآن بیان کرد.

آغاز مرحله کشوری رقابت قاریان و حافظان قرآن دانشگاه پیام نور + عکس
بر اساس گزارش ایکنا، با پایان یافتن مراسم افتتاحیه این جشنواره، رقابت‌ها در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان در دو گروه بانوان و آقایان دانشجو از صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا پایان وقت همین روز نیز به پایان می‌رسد. رقابت‌های بخش آقایان در هتل آسمان و بخش بانوان نیز در هتل گواشیر برگزار می‌شود.

آغاز مرحله کشوری رقابت قاریان و حافظان قرآن دانشگاه پیام نور + عکس
مراسم اختتامیه این مسابقات نیز صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود و در آن از برگزیدگان رشته‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

روز گذشته و پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه دو کارگاه عملی با رویکرد قرآنی و با عنوان ایده‌پردازی با رویکرد ایجاد کسب و کار و اصول عملیات روانی در فضای مجازی برگزار شد.
جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در شش بخش و ۳۳ رشته برگزار می‌شود و رقابت‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف تا پیش از آغاز بخش آوایی پایان یافته و نفرات برتر نیز مشخص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha