مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله بیت‌الاحزان معرفی شد/ جذب حداکثری قرآن‌آموزان
کد خبر: 3854754
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله بیت‌الاحزان معرفی شد/ جذب حداکثری قرآن‌آموزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ حجت‌الاسلام علی‌اکبر شاهسونی به مدت دو سال به مدیریت مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر تخصصی بیت‌الاحزان منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ طی نشست شورای عالی مراکز شبانه‌روزی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر شاهسونی، به عنوان مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله به مدت حداقل دو سال منصوب شد. این جلسه با حضور مدیرمسئول و تعدادی از مدیران مراکز شبانه‌روزی برگزار شد.
وی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: علت این انتصاب، استعفای مدیر پیشین مراکز شبانه‌روزی بوده است. همچنین در نظر داریم تا فعالیت مدارس شبانه‌ر‌وزی به صورت منسجم‌تر انجام شود، به گونه‌ای که همسان‌سازی میان تمام برنامه‌های آموزشی انجام شود.
شاهسونی بیان کرد: از سوی دیگر در نظر داریم تا نظارت را بر روی مراکز شبانه‌روزی بیشتر کنیم تا خروجی‌های بهتری داشته باشیم؛ به‌گونه‌ای که از لحاظ حفظ و میزان تسلطشان بر محفوظات و همچنین از لحاظ اخلاقی و تبلیغی از سطوح خوبی برخوردار باشند تا شاهد جذب حداکثری قرآن‌آموزان نسبت به ادوار گذشته باشیم.
مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در باره تعداد این مراکز، اضافه کرد: در حال حاضر دو مرکز ویژه آقایان و یک مرکز ویژه بانوان در استهبان و مراکزی نیز در فسا، شیراز، آبادان، همدان، ملایر، تهران، مشهد، بیرجند و قم است. در حال حاضر 200 قرآن‌آموز در مراکز مشغول هستند.
وی درباره دوره آزمایشی این طرح، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان و راه‌یافتگان به دوره اصلی از افرادی هستند که در طرح ملی رحله و همچنین دوره آزمایشی ویژه مراکز شبانه‌روزی حضور پیدا کرده‌اند. سال تحفیظی مراکز شبانه‌روزی نیز از تیرماه به مدت بیش از 50 روز در قالب آزمایشی برگزار می‌شود و سپس دوره اصلی از نیمه شهریورماه تا تیرماه برپا خواهد شد.
مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله بیت‌الاحزان در خصوص دیگر برنامه‌های این مرکز اظهار کرد: مسابقات حفظ 10 جزء بین مراکز حفظ شبانه‌روزی مؤسسه آذرماه به صورت متمرکز برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha