بیستمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد
کد خبر: 3854857
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

بیستمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ بیستمین کرسی تلاوت قرآن شهرستان اسلامشهر شامگاه، 12 آبان‌ماه، در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری(ع)، بیستمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید کرامت کامران برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، ابتدا محمدطه فردگنجی، قاری نوجوان اسلامشهری به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز برنامه قرائت زندگینامه شهید کامران اجرا شد.

همچنین، در ادامه، کامل کریمی، قاری ممتاز قرآن کریم، به تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم پرداخت که با استقبال فراوان حضار نیز روبه‌رو شد. همچنین، در بخش بعدی این محفل قرآنی نیز برنامه همخوانی قرآن به همت حمید رحیمی، مجری برنامه و همراهی جمع اجرا شد.

تجلیل از همسر، فرزند و برادر شهید کامران با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر از جمله اردلانی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، حجت‌الاسلام مرادی، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) و ... برگزار شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha