نماینده گروه مدافع حقوق مسلمانان با مدیر فیسبوک دیدار می‌کند
کد خبر: 3854865
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

نماینده گروه مدافع حقوق مسلمانان با مدیر فیسبوک دیدار می‌کند

گروه بین‌‌الملل ــ نماینده یک گروه مدافع حقوق مسلمانان در آمریکا هفته آینده با مدیر‌عامل فیسبوک دیدار می‌کند تا درباره مقابله با محتوای ضداسلامی در این شبکه اجتماعی مسائلی را مطرح کند.

نماینده گروه مدافع حقوق مسلمانان با مدیر فیسبوک دیدار می‌کند/ ادیت شدهبه گزارش ایکنا؛ به نقل از واشنگتن تایمز، فرحانا خِرا (Farhana Khera)، مدیر اجرایی گروه «ماسلم ادوکتز» (حامی مسلمانان)، قرار است در دیدار با «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک در مورد محتوای ضداسلامی در این شبکه اجتماعی صحبت کند.

این گروه، که دسامبر گذشته خواستار برکناری زاکربرگ شده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرحانا خِرا در حال زمینه‌سازی برای دیدار با زاکربرگ در شهر «پالو آلتو»ی کالیفرنیاست.

خانم خرا گفت معتقد است كه فیسبوک دانش لازم را برای جلوگیری از انتشار محتوای خطرناک علیه مسلمانان در پلتفرم خود دارد و برای این کار باید اراده لازم را هم داشته باشند.

وی افزود: فیسبوک مشکل ضدیت با مسلمانان دارد. مارك زاكربرگ برای مدت طولانی به افراد بد اجازه داده كه از این بستر برای تبلیغات منفی علیه مسلمانان استفاده کنند که به قتل و حمله به جوامع مسلمان در آمریكا و سایر نقاط جهان منجر شده است. 

انتهای پیام
captcha