اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن ویژه هفته وحدت
کد خبر: 3854956
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

اعلام برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن ویژه هفته وحدت

گروه جلسات و محافل ــ نفحات‌القرآن همزمان با آغاز هفته وحدت از 16 آبان‌ماه کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ نفحات‌القرآن به مناسبت آغاز هفته وحدت کرسی‌های تلاوت را با دعوت از قاریان بین‌المللی و ملی طی بازه زمانی 16 تا 22 آبان‌ماه برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، کرسی تلاوت 388 با حضور محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان، 16 آبان‌ماه، پس‌ از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در اتوبان شهید باقری، تقاطع زین‌الدین برگزار می‌شود. همچنین کرسی قرآنی 389‌ با تلاوت مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی، یکشنبه، ۱۹ آبان‌ماه، در مسجد امام سجاد(ع) در دانشگاه شهید بهشتی(عباسپور) برپا خواهد شد.

همچنین کرسی تلاوت 390‌ نیز، با حضور محمد برخورداری، قاری و مبتهل‌خوان ممتاز کشومان، یکشنبه، 19 آبان‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن(ع) واقع در فلکه سوم دولت‌آباد و همچنین کرسی تلاوت دیگر نیز با اجرای محمدهادی صل‌جو، قاری ممتاز کشورمان، دوشنبه، 20 آبان‌ماه، پس از نماز مغرب و عشا در مسجدالغدیر تهرانسر، شهرک دریا برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت نفحات القرآن 392 با قرائت حسین فردی، قاری بین‌المللی کشورمان، چهارشنبه، 22 آبان‌ماه، ساعت 13 در مدرسه ثامن‌الائمه(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه خزعل و همچنین کرسی تلاوت قرآن 393‌ نیز با دعوت از سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی، چهارشنبه، 22 آبان‌ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت زینب(س) واقع در شهرری، میدان شهید غیبی خیابان داسار، تشکیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، این کرسی‌های تلاوت صرفاً، به صورت مردمی و با رویکرد تدبر و تفسیر آیات برگزار می‌شود. همچنین طی تدابیر اندیشیده شده به خردسالان و نوجوانان حاضر در این مراسم جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت تلاوت‌ها می‌توانن به کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند درخواست خود را با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha