اعلام برنامه‌های شهادت امام حسن عسكری(ع) و 9 ربیع‌ در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3855057
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

اعلام برنامه‌های شهادت امام حسن عسكری(ع) و 9 ربیع‌ در حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت ۸ ربیع الاول، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام حسن عسکری(ع)، سومین حرم اهل بیت(ع) غرق عزا و ماتم است.

 به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 14 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام حسن عسكری(ع) در این حرم مطهر پرداخت و گفت: امروز  بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی افزود: همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء امشب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز به سخنرانی خواهد پرداخت و محمد شریف‌زاده، مرثیه‌سرایی می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم شاهچراغ(ع) گفت: در روز پنج‌شنبه، ۱۶ آبان نیز به‌مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، اجتماع بزرگ مردمی بیعت با حضرت ولیعصر(عج) از ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود كه در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق، سخنرانی خواهد کرد.

سلامی، اجرای ویژه برنامه رادیو حرم در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه و پنجشنبه، برگزاری مسابقه بیعت نور و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع ۵۰۰ کیلوگرم آش نذری بین زائران و مجاوران، در صحن مطهر حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha