افتتاح مرکز آثار علمی فرهنگی در دفتر تهران آیت‌الله جوادی آملی
کد خبر: 3855892
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

افتتاح مرکز آثار علمی فرهنگی در دفتر تهران آیت‌الله جوادی آملی

دیگر رسانه‌ها - حجت‌‌الاسلام یزدی با اشاره به فعالیت‌های وحدت‌گرایانه آیت‌الله العظمی جوادی آملی، گفت: مرکز عرضه آثار علمی و فرهنگی همزمان با هفته وحدت در دفتر این مرجع تقلید در تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد علی یزدی» در گفت‌وگو با شبستان، با بیان اینکه دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در تهران در راستای گسترش فعالیت‌های متنوع و خلاق، چندین نشست و کارگاه علمی با موضوعات مختلف را برگزار می‌کند، اظهار کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در میان مردم به ویژه نسل جوان یکی از اهداف مهم ما در این دفتر است.

مسئول دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی جوادی در تهران افزود: مرکز عرضه آثار علمی و فرهنگی، همزمان با هفته وحدت در دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در تهران افتتاح می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاح این مرکز همراه با برگزاری جشن بزرگ سالروز میلاد حضرت محمد، پیامبر اسلام (ص) در روز جمعه، ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ در دفتر آیت الله العظمی جوادی در تهران برگزار می‌شود.

یزدی با بیان اینکه آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در مرکز مرکز عرضه آثار علمی و فرهنگی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱-۳۳۵۰۳۵۷۳ و ۰۹۱۲۴۶۷۷۰۱۵ تماس بگیرند.

وی در ادامه، گرامیداشت هفته وحدت را از ابتکارات سازنده نظام جمهوری اسلامی برای تقویت اتحاد میان کشور‌های اسلامی دانست و تاکید کرد: آیت الله العظمی جوادی آملی به عنوان یکی از مراجع انقلابی و مبارز همیشه منادی و مروج وحدت بوده است.

مسئول دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی جوادی در تهران در پایان خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص)، اسوه اخلاق و مروج مهربانی میان انسان‌ها هستند بنابراین مسلمانان باید ضمن احترام به باور‌های یکدیگر، از ایجاد اختلاف و طرح مسائل تفرقه آمیز دوری کنند.

یادآور می‌شود، دفتر آیت الله العظمی جوادی در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا واقع شده است

انتهای پیام
captcha