آخرین مهلت ثبت‌نام هجدهمین مسابقات بیت‌الاحزان اعلام شد
کد خبر: 3856824
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

آخرین مهلت ثبت‌نام هجدهمین مسابقات بیت‌الاحزان اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ هجدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ویژه قرآن‌آموزان، کادر آموزشی و حافظان کل مؤسسه در سه سطح شعبه‌ای، شهرستانی و سراسری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ هجدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به منظور شناسایی استعدادهای برتر و همچنین ارتقای سطح تسلط شرکت‌کنندگان بر محفوظات در سه مرحله شعبه‌ای، شهرستانی و نهایی ویژه حفاظ و کادر اداری آموزشی و فارغ‌التحفیظان این مؤسسه برگزار می‌شود.

این مسابقات ویژه بانوان و آقایان است که در بخش کادر اداری آموزشی و حافظان کل در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و مفاهیم و در بخش قرآن‌آموزان شامل رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، 10 و 20 جزء همراه با ترجمه و مفاهیم برپا می‌شود.

ثبت‌‌نام در این دوره از مسابقات که تا پایان امروز، 22 آبان‌ماه ادامه دارد، طی مرحله نخست و در سطح شعب، 23 آبان‌ماه برپا می‌شود. سپس سه برگزیده هر رشته از هر شعبه به مرحله شهرستانی که پنجم آذرماه برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند و مرحله سراسری آن نیز طی بازه زمانی هشتم اسفندماه به صورت متمرکز انجام می‌شود.

واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به شعب بیت‌الاحزان در سراسر کشور در این آزمون نام‌نویسی کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://beytolahzan.ir مراجعه کنند.

برای دریافت آیین‌نامه این دوره از مسابقات اینجا کلیک شود.

انتهای پیام
captcha