آزمون بخش معارفی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد
کد خبر: 3856924
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

آزمون بخش معارفی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان برگزار شد

گروه مسابقات ــ آزمون بخش معارفی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان روز گذشته، 21 آبان‌ماه در 9 استان کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ آزمون کتبی بخش معارفی سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بعدازظهر روز گذشته، ۲۱ آبان‌ماه همزمان در مرکز 9 استان کشور و با حضور تعداد 240 نفر از برگزیدگان دستگاه‌های دانشگاهی مختلف برگزار شد که میزبانی مسابقات در استان تهران نیز بر عهده دانشکده الهیات واحد تهران مرکز بود.

دانشجویانی که در مرحله نهایی بخش کتبی حضور دارند، بالغ بر ۲۴۰ نفر از برگزیدگان دستگاه‌های دانشگاهی مختلف هستند که در ۹ رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)،‌ آشنایی با سیره معصومین(ع)، حفظ موضوعی قرآن، احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی رقابت خواهند کرد.

همچنین، با توجه به اینکه امسال دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت معرفی شده، مقدمات برگزاری این جشنواره در مرحله پایانی فراهم شده است.

بخش آوایی این دوره از جشنواره نیز از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه و به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود که این مرحله از جشنواره با حضور مدیران ارشد دانشگاهی کشور و نیز ۴۰۰ نفر از برگزیدگان‌ جشنواره‌های داخلی دستگاه‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، برگزیدگان آزمون کتبی بخش معارفی سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که روز گذشته برگزار شد، در روز افتتاحیه جشنواره شیراز تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha