چهاردهمین کارگاه سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3857028
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

چهاردهمین کارگاه سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ اندیشکده سبک زندگی اسلامی در اهواز چهاردهمین دوره کارگاه سبک زندگی اسلامی را ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام حسین عباسی اصل، مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی، در این باره گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره سبک زندگی اسلامی آغاز شده و یکشنبه، ۲۶ آبان‌ماه اولین جلسه دوره برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تحریف زندگی، بازسازی زندگی، رضایت در زندگی، سلامت در زندگی، عزت در زندگی و محبوبیت در زندگی از جمله سرفصل‌های این دوره است که طی شش جلسه ارائه می‌شود.

عباسی اصل تصریح کرد: در این دوره تلاش کرده‌ایم باتوجه به شرایط حضور شرکت‌کنندگان دوره در دو زمان یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۷:۳۰ و یا دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار شود.

این فعال فرهنگی ادامه داد: مباحث طی شش جلسه تا 13 آذرماه تدریس می‌شود و به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) تخفیف ویژه نیز برای دانشجویان، طلاب و زوجین در نظر گرفته شده است.

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی در اهواز افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند کلمه «زندگی» را به سامانه ۳۰۰۰۷۲۰۰۷۲ ارسال و یا به آی دی @Asz_mirras مراجعه کنند. همچنین شماره‌های ۰۹۳۵۶۱۲۱۲۱۰و ۰۹۳۳۸۷۵۵۲۰۵ جهت ثبت‌نام اعلام شده‌اند.

فاطمه موحدی

انتهای پیام
captcha