محفل انس با قرآن در پاسداشت هفته وحدت+تصاویر
کد خبر: 3857116
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

محفل انس با قرآن در پاسداشت هفته وحدت+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت مسعود پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری در مسجد جوادالائمه(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با جلسه قرآن هفتگی مسجد جوادالائمه(ع) مشهد مقدس، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری برگزار شد.
حمید لاری، علی هدایتی و قاری نوجوان علی‌اکبر احمدی از جمله تلاوت‌کنندگان آیات قرآن در این مراسم نورانی بودند.
همچنین محمدرضا جعفری زاده، حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات خود پرداخت و در پایان علیرضا رضایی، نفر اول مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه احزاب و سوره مبارکه کوثر پرداخت و در پایان این مراسم از قاریان مدعو با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.
گفتنی است، جلسه قرآن مسجد جوادالائمه(ع) با اجرای ابراهیم الهی چهارشنبه‌ها همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در مشهد، بلوار ساجدی، ساجدی7 مقابل فتح 12 برگزار می‌شود و این محفل به مناسبت تأسیس دارالقرآن مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد که قرار است تا پایان سال 10 محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بین‌لمللی برگزار شود.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha