برگزاری محافل قرآنی وحدت در روستای «زارگز» + عکس و صوت
کد خبر: 3932458
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

برگزاری محافل قرآنی وحدت در روستای «زارگز» + عکس و صوت

نخستین محفل انس با قرآن روستای زارگز از توابع شهرستان درمیان، به مناسبت هفته وحدت روز گذشته با حضور قاری بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن روز گذشته، دهم آبان‌ماه در روستای زارگز با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشورمان برگزار شد.

بر اساس گفته‌ اهالی این روستا که از توابع شهرستان درمیان خراسان جنوبی است، این محفل انس با قرآن نخستین محفل برگزار شده در روستای مذکور است.

در این محفل نورانی حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و سیدحمیدرضا پورمرشد از حافظان ممتاز نیز به ارائه محفوظات خود پرداخت.

کد
تلاوت حامد علیزاده 

یادآور می‌شود، گروهی از قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشورمان به همت بخش مردمی و به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت کرسی‌های تلاوت قرآن در برخی استان‌های کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

این محافل در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های کرمانشاه، گلستان، کردستان، ایلام و نیز شهرستان‌های درمیان، قلعه‌گنج، زهکلوت و رمشک برگزار می‌شود.

در این محافل قاریان ممتاز و بین‌المللی از جمله «حامد علیزاده»، «سعید پرویزی» و «وحید نظریان» و همچنین حافظان ممتاز و بین‌المللی «محمود نوروزی»، «جواد دلفانی» و «سیدحمیدرضا پورمرشد» به تلاوت خواهند پرداخت. این‌ محافل به همت بخش مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha