14 مؤسسه قرآنی موافقت اصولی دریافت کردند
کد خبر: 3857517
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
شیخ‌ویسی:

14 مؤسسه قرآنی موافقت اصولی دریافت کردند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی نشست فوق‌العاده هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 14 مؤسسه موافقت اصولی دریافت کردند.

حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون امور مؤسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به تشکیل جلسه فوق‌العاده هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: دهمین جلسه صبح امروز، 25 آبان‌ماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام خسروی، عباس سلیمی، محمدعلی خواجه‌پیری و اصغر امیرنیا در دفتر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه بیان کرد: طبق دستور جلسه، مقرر بود که پرونده 20 متقاضی تأسیس مؤسسه مورد بررسی قرار گیرد. 14 پرونده جدید مطرح و با صدور موافقت اصولی آنان موافقت شد.

شیخ‌ویسی درباره این مؤسسات اظهار کرد: این مؤسسات شامل مهدیه اردبیل، سفیر نور آذربایجان شرقی، اشراق ازنا لرستان، بصیرت رضوی مشهد، امام سجاد(ع) زابل، بصائر کرمان، امین وحی رشت، فردوس گلستان، جامعةالحفظ بشاگرد، ثامن الحجج قشم، مبشران غدیر یزد، بوستان نورالحسین سمنان، سحاب رحمة سمنان و شهید ابراهیم هادی سمنان است.

معاون امور مؤسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: این مؤسسات طی بازه زمانی شش ماه فرصت دارند تا مکان فعالیت مؤسسه را به همراه ثبت شرکت‌ها و آگهی درج در روزنامه رسمی به هیئت ارسال کنند و پس از آن پروانه فعالیت ابتدایی(یکساله) دریافت می‌کنند و پس از ارزیابی، پروانه فعالیت چهارساله صادر می‌شود.

بنابرگفته شیخ‌‌ویسی یازدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این وزارتخانه، شنبه، دوم آذرماه ساعت 7:30 با حضور اعضا در دفتر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۷:۱۷
0
0
باعث تأسف است. معاونت یک وزارتخانه مجوز چهار تا مؤسسه آن هم نه در تهران یعنی نه در سطح ملی بلکه در یک شهر کوچک ، در زابل و قشم و ... صادر می کند.
تازه خبرش را هم با افتخار اعلام می کند.
فاین تذهبون
captcha