برگزاری کارگاه‌های «سبک زندگی قرآنی» در همدان
کد خبر: 3857676
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

برگزاری کارگاه‌های «سبک زندگی قرآنی» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان همدان گفت: یکی از برنامه‌های مهم و شاخص این مجموعه برگزاری «کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی» ویژه مربیان و اساتید قرآنی در سطح استان است که در شهرستان‌های ملایر، اسدآباد، تویسرکان و همدان برگزار شده و در سایر شهرستان‌ها آذرماه برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های «سبک زندگی قرآنی» در همدانجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری «کارگاه سبک زندگی قرآنی» در استان خبر داد.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان افزود: یکی از برنامه‌های مهم و شاخص اتحادیه برگزاری «کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی» ویژه مربیان و اساتید قرآنی در سطح استان و سایر شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه که در نیمه نخست سال این کارگاه در شهرستان‌های ملایر، اسدآباد، تویسرکان و همدان برگزار شده است، گفت: این کارگاه در شهرستان‌های دیگر نیز در آذر ماه و 6 ماهه دوم سال برگزار خواهد شد.

سعیدی ادامه داد: در کارگاه سبک زندگی قرآنی شهر ملایر که هفته گذشته با حضور 50 نفر از اساتید و مربیان قرآن این شهرستان برگزار شد به مباحثی همچون ارتباط انسان با خدا، انسان با قرآن و اهل بیت(ع)، انسان با انسان و انسان با طبیعت و همچنین شناسایی و معرفی شاخصه‌های سبک زندگی غربی و اسلامی پرداخته شد.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور با بیان اینکه این کارگاه یک روزه بوده و از ساعت 8 صبح الی 18 عصر ادامه دارد عنوان کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha