نسبت به افزایش قیمت سوخت با دیدی منطقی نگاه کنیم
کد خبر: 3857944
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

نسبت به افزایش قیمت سوخت با دیدی منطقی نگاه کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان صمت کرمانشاه با اشاره به اینکه باید با دیدگاه منطقی به افزایش قیمت سوخت نگاه کنیم، اظهار کرد: اگر به این مسئله با دیدگاه منطقی نگاه می‌کردیم، امروز شاهد رخ‌داد چنین مشکلاتی نبودیم.

محسن دارابی، رئیس سازمان صمت کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه باید با دیدگاه منطقی به افزایش قیمت سوخت نگاه کنیم، اظهار کرد: اگر به این مسئله با دیدگاه منطقی نگاه می‌کردیم امروز شاهد رخ‌داد چنین مشکلاتی در سطح استان نبودیم.
وی با تأکید براینکه شرایط سخت مردم را درک می‌کنیم، تصریح کرد: تکلیف دینی است که در شرایط سخت دست یکدیگر را بگیریم و اصناف و اتحادیه‌ها شرایط سخت مردم را درک می‌کنند.
دارابی گفت: در این شرایط سخت کسی به خود اجازه نمی‌دهد که قیمت‌ها را افزایش دهد و معتقدیم اصناف ما حبیب‌الله هستند و افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
رئیس سازمان صمت کرمانشاه بیان کرد: به‌منظور آرامش مردم گشت مشترک نظارت بر قیمت‌ها آغاز شده و براین اساس معاونت بازرسی، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف از جمعه گذشته کار بازرسی بر بازار را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ افزایش قیمتی در دو بخش خصوصی و دولتی نخواهیم داشت، گفت: این دستور مقام عالی وزارت است و بنابراین اصل هیچگونه افزایش قیمتی از کسی پذیرفته نیست.
دارابی تأکید کرد: در صورت مشاهده تخلف و گران‌فروشی با خاطیان برخورد شدید خواهد شد و به این منظور سامانه 124 در خدمت مردم قرار دارد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۲۲:۳۷
0
0
وقتی تاکسی به جای بنزین 1000 تومنی بنزین سهمیه ای 1500تومنی هم بزنه باید ضرر کنه تا افزایش قیمت نداشته باشه؟؟!؟
captcha