مواضع هوشمندانه رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 3858734
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

مواضع هوشمندانه رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مواضع هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در جریان‌های اخیر پس از گرانی بنزین همانند گذشته توطئه‌ها و اهداف پلید دشمن را خنثی کرد.

مواضع هوشمندانه رهبری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز، اول آذرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه ظرفیت ولایت فقیه و رهبری از نعمت‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هم‌اکنون رهبری با صلابت، شجاع، دشمن‌ شناس و بصیر در راس امور کشور قرار دارد که دشمنان را به خوبی می شناسند و آنان را به مردم نشان می دهند، نقشه آن‌ها را خنثی و تهدیدهایشان را به فرصت تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تحریم‌های اقتصادی منجر به نوعی بازدارندگی اقتصادی می شود، اظهار کرد: اگر نقشه ترسیمی رهبری برای تولید داخلی و اشتغال نقشه راه مسئولان قرار گیرد به طور قطع این بازدارندگی اقتصادی محقق می شود.

حجت‌الاسلام کاملی فر،در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه و مدرسه عشق شاهدانی است که پیروانش برگلدسته‌های آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

وی با درود بر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدایی که در اغتشاشات اخیر به درجه شهادت نائل شدند، افزود: هفته بسیج را به عموم مردم مومن، متدین، انقلابی و بسیجیان عزیز تبریک و تهینت عرض می‌کنم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بسیج یادگار حضرت امام رحمت‌الله و میراث ارزشمند ایشان است و محصول فکر و اندیشه بلند و دوراندیشی و آینده‌گری امام راحل است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور فرمان راهبردی امام رحمت مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است زیرا هر چقدر از عمر امام می‌گذرد، اهمیت این فرمان بیشتر و آشکارتر بر ایران و کشورهای دنیا نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر تأکید کرد: امام رحمت‌الله و رهبر معظم انقلاب به زیبایی بسیج را توصیف کرده‌اند به طوریکه تمام موضع و پیام و اقداماتشان توام با صفا و اخلاص بود ولی بارها امام راحل گفته‌اند که من به اخلاص بسیج غبطه می‌خورم.

انتهای پیام
captcha