برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان در شهر صدرا قطعی است
کد خبر: 3859094
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان در شهر صدرا قطعی است

گروه مسابقات ــ سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت، علی رغم حوادث به وجود آمده در شهر صدرا، میزبان این دوره جشنواره، در زمان مقرر و در همین شهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان در شهر صدرا قطعی استبه گزارش ایکنا؛ شب گذشته، دوم آذرماه در بخش‌هایی از یک گزارش تلویزیونی که از بخش‌های خبری رسانه ملی پخش شد، وضعیت شهر صدرا در استان فارس و خساراتی که به زیرساخت‌های این شهر وارد شده بود، بسیار زیاد نشان داده شد و به نظر می‌رسد وضعیت خدمات‌دهی برخی مراکز در این شهر با مشکلات جدی مواجه شده است.
بر همین اساس و با توجه به میزبانی شهر صدرا از سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی روزهای آینده، این نگرانی برای بسیاری از شرکت‌کنندگان ایجاد شده است که با توجه به وضعیت به وجود آمده، آیا جشنواره در زمان و مکان مقرر برگزار خواهد شد یا شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود؟
در همین راستا گفت‌وگوی کوتاهی با یکی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره انجام شده است که در ادامه آمده است:
عبدالمجید طالب‌تاش، عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بر برگزاری جشنواره در زمان از پیش تعیین‌شده تأکید کرد و گفت: با توجه به فاصله گرفتن از حوادث به وجود آمده، هیچ نگرانی در مورد برگزاری جشنواره وجود ندارد و طی روزهای 12 تا 14 آذرماه در استان فارس شاهد برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه تنها مراسم افتتاحیه جشنواره در دانشگاه آزاد شهر صدرا برگزار می‌شود، گفت: مسابقات رشته‌های مختلف در دو سالن سینا و صدرا در یکی از مراکز شهر شیراز برگزار می‌شود. همچنین بر اساس هماهنگی‌های به وجود آمده، مراسم اختتامیه نیز در حرم احمدابن موسی(ع) برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، 12 آذرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha