
به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ؛ علی افتخاری، رئیس اداره خدمات زائر حرم بانوی کرامت، سوم آذرماه طی گفتوگویی با خبرنگاران به تشریح فعالیتهای دفاتر اشخاص گمشده آستان مقدس پرداخت و اظهار کرد: دفاتر اشخاص گمشده که در صحنهای حرم بانوی کرامت مستقر هستند به دو صورت شبانهروزی و پاره وقت مشغول خدمترسانی به زائران بانوی کرامت هستند.
وی افزود: دفتر شعبه اشخاص گمشده در صحن امام رضا(ع) و دفتر اشخاص گمشده رواق خواهران بهصورت شبانهروزی و دفتر اشخاص گمشده مستقر در شبستان از ساعت 7 تا ۲۳ شب فعالیت دارند.
افتخاری یادآور شد: گشت صحنها توسط نیروهای اداره خدمات زائر نیز بهصورت شبانهروزی در حال انجام است تا در صورت نیاز به اشخاصی که نیاز به کمک و راهنمایی دارند خدمات ارائه شود.
رئیس اداره خدمات زائر حرم بانوی کرامت تأکید کرد: دفتر در راه ماندگان نیز از دیگر شعب این اداره است که نزدیک درب ۲۴ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ خدمات متنوعی را به مراجعان ارائه میدهد و همچنین اورژانس اجتماعی نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۳ نزدیک درب ۲۴ در خدمت زائران و مراجعان است.
وی یادآور شد: از جمله خدمات دفتر در راه ماندگان شامل کمکهای نقدی به افرادی است که هزینه برگشت به شهر خود را ندارند، آستان مقدس برای افرادی که شرایط لازم را داشته باشند بلیط تهیه کرده و آنها را به پایانه مسافربری ارجاع میدهد.
افتخاری در ادامه گفت: از دیگر خدمات دفاتر اشخاص گمشده راهنمای زائر در صورت بروز مشکلات است و در صورت نیاز نیز هماهنگی برای اطعام، معرفی به ستاد اسکان موقت و تهیه لباس در صورت مفقود شدن وسایل زائران و مسافران انجام میشود.
رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این اداره در بخش دفاتر اشخاص گمشده تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات گمشدگان انجام میدهد و روزانه بهصورت مستمر با تهیه لیست تلفنهای خانوادهها، اقوام و آشنایان گمشدگان تماس حاصل میکند و تا زمان حل مشکل از اشخاص گمشده پذیرایی به عمل میآورد.
افتخاری یادآور شد: تلاش اداره خدمات زائر در دفاتر اشخاص گمشده بر خدمترسانی دقیق و سرعت عمل بنا شده است و نیروهای مستقر در این دفاتر در کنار اشخاص گمشده و همچنین اشخاص در راه مانده هستند، چراکه مبنای این اداره بر خدمترسانی خالصانه به زائران بانوی کرامت است.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام