فراخوان طرح فیلمنامه دانشجویی برای مستند زندگی بانو طاهره صفارزاده
کد خبر: 3859368
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

فراخوان طرح فیلمنامه دانشجویی برای مستند زندگی بانو طاهره صفارزاده

گروه جامعه ــ از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده فراخوان طرح فیلمنامه دانشجویی برای مستند زندگی بانو طاهره صفارزاده، شاعر، مترجم و قرآن پژوه منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده براساس زندگی­نامه زنده ­یاد طاهره صفارزاده، مسابقه طرح و ایده فیلمنامه­‌نویسی برگزار می‌کند.

این اقدام فرهنگی به منظور حمایت از ایده­‌پردازان و مستندسازان دانشجو و دانشگاهی کشور با هدف آشنایی با زندگی شاعر، محقق و مترجم قرآن و نویسنده معاصر طاهره صفارزاده انجام شده و از سوی این معاونت با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روزنامه اطلاعات برگزار می‌شود.  

این معاونت از دانشجویان علاقه‌مند دعوت می‌کند ایده و طرح خود را برای ساخت فیلم مستند حداکثر ۳۰ دقیقه­‌ای به همراه رزومه کاری به دبیرخانه مسابقه به نشانی؛ خیابان کریم‌خان زند، خیابان استاد نجات اللهی، بین خیابان لباف و سپند، شماره ۱۶۲، طبقه ششم واحد روابط عمومی و یا پست الکترونیکی روابط عمومی به نشانی women@iripo.ir  ارسال کنند.

کتاب «زندگی‌نامه و خدمات علمی و فرهنگی مرحومه دکتر طاهره صفارزاده» از انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، به عنوان مرجع به علاقه‌‌مندان پیشنهاد می­‌شود که در صورت نیاز و برای تهیه آن می‌توانند با شماره ۶۶۴۰۹۱۰۱ تماس بگیرند.

مهلت ارسال طرح یا ایده مستند تا اول بهمن‌ماه ۱۳۹۸ است و انتخاب و داوری آثار و اعلام برگزیدگان مسابقه نیز در نیمه اول اسفند ماه ۱۳۹۸ انجام خواهد شد. سه جایزه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی نیز جهت اجرا به بهترین ایده و طرح اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha