درخواست پلیس کربلا برای دور شدن تظاهرات‌کنندگان از خرابکاران
کد خبر: 3860244
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

درخواست پلیس کربلا برای دور شدن تظاهرات‌کنندگان از خرابکاران

گروه بین‌الملل - فرماندهی پلیس کربلا با صدور بیانیه‌ای از تظاهرات‌کنندگان خواست که راه خود را از کسانی که دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند جدا و از نیروهای امنیتی برای برقراری امنیت در شهر حمایت کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از السومریه، در این بیانیه آمده است: ما با نهایت اندوه، آنچه در خیابانهای شهر مقدس کربلا جریان دارد را دنبال می کنیم؛ دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما کربلا شهر سیدالشهداء امام حسین(ع) تا ابد باقی می‌ماند و شریف‌ترین سرزمین روی زمین است.

پلیس کربلا بیان کرد: تماس‌های زیادی از سوی مردم کربلا به ما رسیده که از ما می‌خواهند برای پایان دادن به راه بندان‌ها، آتش زدن لاستیک‌ها، بستن مدارس و ادارات وارد عمل شویم اما هنگامی که در دفعات گذشته برای پایان دادن به چنین مواردی دخالت کردیم، اتهاماتی در بیشتر رسانه‌ها و صفحات فیسبوک به ما وارد شد مبنی بر اینکه ما تظاهرات‌کنندگان را سرکوب می‌کنیم؛ حتی برخی اقدام به تعدی به نیروهای ارتش و پلیس کرده و به سمت آنها سنگ و بطری‌های آتش‌زا پرتاب کردند.

پلیس کربلا در این بیانیه افزود: ما نسبت به حفظ جان تظاهرات‌کنندگان و نیروهای ارتش و پلیس به صورت یکسان اصرار داریم.

فرماندهی پلیس کربلا در ادامه بیانیه از رهبران تظاهرات مسالمت‌آمیز، شخصیت‌های این شهر و بزرگان عشایر خواست از کسانی که مرتکب اقدامات خرابکارانه و اغتشاش می‌شوند، روی گردانی کنند.

پلیس کربلا همچنین از مردم این شهر خواست برای حفظ امنیت و ثبات با یکدیگر همبستگی و همکاری داشته باشند و اغتشاشات را رد کنند و از نیروهای امنیتی جهت بازگرداندن امنیت و صلح به این شهر مقدس پشتیبانی کنند.

 
انتهای پیام
captcha