راه‌یابی 35 بانوی عراقی به مرحله نهایی مسابقات قرآن نخبگان
کد خبر: 3861369
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

راه‌یابی 35 بانوی عراقی به مرحله نهایی مسابقات قرآن نخبگان

گروه بین‌الملل ــ 35 بانوی عراقی از استان‌های کربلا، بابل، المثنی، دیوانیه و بصره به مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات ملی قرآن نخبگان عراق ویژه بانوان راه یافتند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری دارالقرآن آستان حسینی، این 35 بانوی حافظ قرآن از دانش‌آموختگان «طرح هزار حافظ قرآن» دارالقرآن آستان حسینی هستند که به نمایندگی از این مرکز در مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات ملی قرآن نخبگان عراق ویژه بانوان حضور خواهند داشت.

أمل المطوری، مسئول مرکز قرآنی بانوان دارالقرآن آستان حسینی ىر اين باره گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور بانوانی از استان‌های کربلا، بابل، المثنی، دیوانیه و بصره برگزار شد.

وی افزود: این مرحله از مسابقات در رشته حفظ قرآن و در ساختمان دارالقرآن آستان حسینی در کربلا برگزار شد و در پایان نمایندگان این مرکز معرفی شدند.

المطوری در ادامه با اشاره به اینکه یک هیئت داوری متخصص به ارزیابی اجرای متسابقان پرداختند، گفت: مرحله نهایی چهارمین مسابقات کشوری بانوان نخبه عراق به همت مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان عراق برگزار می‌شود و به همین خاطر هیئتی از این مرکز بر اجرای مرحله مقدماتی این مسابقات در کربلا نظارت داشت.

یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات ملی حفظ و تلاوت قرآن ویژه بانوان عراقی بهمن‌ماه سال 97 به همت مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان این کشور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha