دشمنان در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند
کد خبر: 3862068
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

دشمنان در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه آرادان با بیان اینکه فتنه تمام نشده، گفت: دشمن با راه‌اندازی فتنه دیگر در فضای مجازی به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

دشمنان با فتنه درفضای مجازی در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان ظهر امروز، 15 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انقلاب در داخل و خارج کشور  دشمنان بسیاری دارد، گفت: فتنه به ظاهر تمام شد اما فتنه دیگر در فضای مجازی به دنبال درگیر کردن فکر و ذهن مردم است و می‌خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی ادامه داد: اغتشاشات و ناآرامی‌ها با هوشیاری مردم و حضور نیروی انتظامی پایان یافت اما این باعث تأسف است که ۷۷ نفر از مزدوران در بیانیه‌ای نیروی انتظامی را با ساواک مقایسه کرده و می‌گویند چرا مردم را کشتید!

امام جمعه آرادان با اشاره به ۱۶ آذر، متذکر شد: دانشجویان در اعتراض به سفر نیکسون خطشان را از دشمنان و آشوبگران جدا کردند، آینده کشور به دست دانشجویان است و دانشگاه باید نیروهای متخصص و متعهد تربیت کنند زیرا آینده‌سازان کشور هستند.

به گفته وی، 20 آبان امسال وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از هوش و درایت ایشان مبنی بر تأکید به جوان‌گرایی تقدیر کرد و این اوج حساسیت رهبر معظم انقلاب را نسبت به جمعیت و فرزند آوری نشان می‌دهد که فرمودند اگر ۲۰ سال آینده این نقیصه جبران نشود در آینده جمیعت پیر فزونی خواهد یافت و از جمیعت جوان کم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha