استقبال بانوان «خشت» از دوره آموزشی تجوید قرآن
کد خبر: 3862748
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

استقبال بانوان «خشت» از دوره آموزشی تجوید قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره آموزشی تجوید قرآن ویژه بانوان از سوی موسسه هیئت رزمندگان اسلام شهر خشت برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ موسسه هیئت رزمندگان اسلام شهر خِشت شهرستان کازرون از سال 1395 با مدیریت کرامت‌الله قاسمی، فعالیت خود را برای همه مقاطع سنی آغاز کرد.

راه‌اندازی و تجهیز ۱۶ شعبه قرآن و عترت در سطح بخش خشت با تعیین مسئول و مربی برای هر شعبه، آموزش و سطح‌بندی مربیان، آموزش قرائت قرآن در سطوح یک، دو و سه به تعداد حدود ۴۰۰ نفر ازجمله فعالیت‌های این مؤسسه است.

جدیدترین فعالیت این مرکز قرآنی، اجرای طرح آموزشی تجوید سطح یک برای آماده‌سازی دوره آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن بود که به مدت یک هفته با تدریس رضوان سهرابی از فعالان قرآنی و با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور 70 نفر از بانوان علاقه‌مند در دفتر هیئت رزمندگان اسلام خشت، واقع در بوستان نورالشهدا از تاریخ نهم تا پانزدهم آذرماه برگزار شد.

در ابتدا آزمون ورودی جهت سنجش شرکت‌کنندگان صورت گرفت و سپس کلاس آموزش تجوید سطح یک برای دو گروه در دو نوبت صبح از ساعت 8:30 تا 11:30 و عصر از ساعت 14:30 تا 17 برگزار شد، همچنین اجرای کارگاه عملی همراه با کار گروهی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه این دوره برای متقاضیان برپا شد.

انتهای پیام
captcha